کد مطلب:303608 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:131

زهرا خلیفه را محکوم می کند
هم اكنون شما چنین می پندارید كه ما را ارثی نیست؟

آیا در پی حكم جاهلیت هستید؟ چه كسی حكمش از حكم خدا بهتر است؟ (البته) برای كسانی اهل یقین و باورند.

آیا نمی دانید (كه من دختر پیغمبر شما هستم) آری مانند آفتاب تابان برای شما روشن است كه من دختر او هستم.

ای مسلمانان! آیا رواست كه من در میراث پدر خود مغلوب شوم؟!

ای فرزند ابوقحانه! آیا در كتاب خدا است كه تو از پدر ارث ببری و من از پدرم ارت نبرم؟ عجب بهتان بزرگی است؟ آیا از روی عمد كتاب خدا را ترك گفته و در پشت سر انداختید كه می فرماید: (سلیمان از داوود ارث برد) و در حكایتی كه از سرگذشت یحیی بن ذكریا نقل فرموده كه گفت: «خدایا از جانب خود فرزندی به من ببخش كه از من و از آل یعقوب ارث ببرد) و فرمود: «خداوند به شما درباره فرزندان سفارش می كند كه سهم پسران دو برابر دختران است».

و نیز فرمود: «اگر شخص مالی را پس از خود باقی گذاشت برای پدر و مادر و خویشاوندان نزدیك به طور شایسته وصیت كند، این بر همه پرهیزكاران حق است».

و شما چنین می پندارید كه مرا بهره ای و ارثی از پدرم نیست؟! آیا خداوند به شما آیه ای نازل كرده و در آن پدرم را خارج ساخته؟

یا می گویید: من و پدرم پیرو دو مذهب جداگانه ای هستیم! و پیروان دو مذهب از یكدیگر ارث نمی برند؟!

آیا من و پدرم اهل یك دین و ملت نیستیم؟! آیا شما به خاص قرآن و عامش از پدر و پسر عمویم داناتر هستید؟!

پس بگیر ارث مرا (یا بگیر خلافت ما را) كه همچون مركب آماده و مهار شده آماده بهره برداری است اما بدان در روز محشر با تو روبه رو خواهد شد (آن كس كه حق او را بنا حق گرفته ای آن روز) در دادگاهی شایسته كه داور آن خدا و به سرپرستی محمدصلی الله علیه وآله و به هنگام قیامت، و در آن روز است كه باطل گرایان، در زیان خواهند بود و آن وقت است كه پشیمانی سودی ندارد و برای هر خبری قرارگاهی است و به زودی می دانید كه چه كسی دچار عذاب خوار كننده و عذابی جاویدان خواهد شد.